Siapa ajar nih???


erm, minggu lepas... 27/9/11...(erm, dh lewat seminggu sb x sempat nk transfer pic)

actually, masa ni, saya tengah basuh pinggan...
Idlan ada ler dekat dengan saya dok main2 tudung2 periuk/penutup tupperware kt sebelah saya nih..
tengah2 syok dok basuh pinggan tetiba saya terdetik nk tengok Idlan jap,
toleh-toleh terkejut saya...

sebab...

macam mana dia boleh masuk dalam nih ni...
mama x pernah ajar tau sayang...

saya x pernah tengok dia masuk kt dalam ini selama nih...
sebelum nih, dia berdiri n main2 kt sebelah jer...

disebabkan ini pertama kali so, saya snap ler 1 pic untuk tatapan pada masa hadapan...

p/s: rasanya ini 1st n last sb sejak hari 2, dia dh x masuk dlm 2 dh...

Comments

fieda said…
amboi..comelnya dia masuk kt situ..hihi..biasalah bdk2 tgh nk membesar sume tmpt dia nk teroka...
IntaNBerliaN said…
hihii idlan tgk rak dkt bwh tu kosong.. tu yg dia nk isi kekosongan tu.. hihii
Zie said…
Habis semua kosong tu mesti kerja Idlan tu...
Jaa said…
aa zie, tudung2 periuk semua dia selongkar... 2 yg kosong 2...
Qhaifa Nur said…
biasa la budak2 kat mana-mana pun boleh main..

dah follow jom follow back
BUNDA a.k.a KN said…
salam ukhuwah dari bunda