Siapa ajar nih???

October 03, 2011


erm, minggu lepas... 27/9/11...(erm, dh lewat seminggu sb x sempat nk transfer pic)

actually, masa ni, saya tengah basuh pinggan...
Idlan ada ler dekat dengan saya dok main2 tudung2 periuk/penutup tupperware kt sebelah saya nih..
tengah2 syok dok basuh pinggan tetiba saya terdetik nk tengok Idlan jap,
toleh-toleh terkejut saya...

sebab...

macam mana dia boleh masuk dalam nih ni...
mama x pernah ajar tau sayang...

saya x pernah tengok dia masuk kt dalam ini selama nih...
sebelum nih, dia berdiri n main2 kt sebelah jer...

disebabkan ini pertama kali so, saya snap ler 1 pic untuk tatapan pada masa hadapan...

p/s: rasanya ini 1st n last sb sejak hari 2, dia dh x masuk dlm 2 dh...

You Might Also Like

7 comments

  1. amboi..comelnya dia masuk kt situ..hihi..biasalah bdk2 tgh nk membesar sume tmpt dia nk teroka...

    ReplyDelete
  2. hihii idlan tgk rak dkt bwh tu kosong.. tu yg dia nk isi kekosongan tu.. hihii

    ReplyDelete
  3. Habis semua kosong tu mesti kerja Idlan tu...

    ReplyDelete
  4. aa zie, tudung2 periuk semua dia selongkar... 2 yg kosong 2...

    ReplyDelete
  5. biasa la budak2 kat mana-mana pun boleh main..

    dah follow jom follow back

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram