spam ker blogger?


salam semua...nak tanya ni, korang biasa tak dapat mesej camni?

dah banyak kali jugak saya dapat...sebelum-sebelum ni, saya delete jer...tapi kali ni saya nk tanya la dulu...kot-kot ler mesej ni boleh membantu saya sebenarnya...tapi saya x pandai pun pasal SEO nih...actually saya tak kisah sangat tapi saya nak tau ler jugak... papa bendanya nih....sesiapa yang tau, tolong bagitau yer...

 

Comments

IntaNBerliaN said…
sy pun xpasti tp sy dh byk kali dpt komen dr cik anon nih...
nie sbnrnye spam nie..jgn caye tau w/pun nmpk cam msg die leh caye.. delete je trus ^_^
Onitsuka_hana said…
da gak dapat benda tu tp hana delete ja
fieda said…
kak fieda pun selalu dapat mende ni..tp kak fieda terus delete jer...

done klik2 churp2 dan nuff...
Zana Adieyza said…
zana kalau dpt trs delete.. x pernah baca pun.. hihihi..