ADOI.. STRESSNYER....


salam semua....

hari ni agak stress sikit... pagi-pagi tadi dah stress sebab jalan jam bukan main.. perjalanan ke pejabat yang selalunya mengambil masa 20 minit dah bertukar kepada 40 minit... sepanjang perjalanan tu saya tengok kenderaan suma main potong-potong barisan, motosikal plak main celah-celah jer....adoi... jalan yang asalnya 6 lorong dah makin kecik jadi 4 lorong... lagi la sesak...bila dah sampai pejabat, saya tak nampak plak PUNCA kesesakan tu...kawan-kawan bagitau ada kemalangan tak jauh dari pejabt ni... ooo, patutler sesak bukan main.... xpela, kepala pun dah migrain..huhu...

pastu sekarang nih, tengah dok buat kerja, sistem plak hang.. kejap ok...kejap tak...dah la nak cepat... tak memasal jadi STRESS balik...

kalau lama-lama boleh mati kering macam nih...heheh

so, disebabkan saya tengah stress, saya lepaskan stress nih kat blog saya hari ni..haha...hilang sikit beban kat kepala nih.. takde la migrain lagi pasni..heheh....yela, kerja banyak...nak kena belek satu-satu... yang saya tengah buat ni baru satu perkara..yang lain-lain saya tak sentuh lagi....dah jadi camni... terpaksa la saya tinggalkan yang ini dulu untuk bagi laluan plak kat tugas yang lain.... nasib baik la dah nak dekat kul 1.. leh ler saya rehat pasni...huhu..

p.s: korang time rehat pegi makan, tidor atau blogging?

Comments

fieda said…
rileks kan otak ye jaa...
IntaNBerliaN said…
alahaiii.. siannya kakja.. sabau yer.. :-)
Ros said…
Salam Jaa,

Ha.ha.ha....kalau Kak Ros la macam ni,mesti terus naik darah tinggi....
jgn stress ye jaa..hehe..

yup, mmg blogging dpt hilgkn stress, sy stuju bab tue, hehehe.. ^_^
datang singgah komen follow
jom usha sana pulak ngeh2