...Idlan Berwajah Baru...


salam semua....

semalam saya bawak Idlan pergi potong rambut... rambut dia dah panjang sangat... tambah pulak sekarang ini panas bukan main...rimas pulak saya tengok...sebab tu, saya plan dengan hubby bawak dia pergi potong rambut...masa mula-mula sampai tu ada orang lain tengah potong rambut... so, bagi ler dia main-main dulu....habis segala kabinet dibukanya....jenuh saya tahan...

tak lama lepas tu, turn dia pulak, haha.. ..menangis dan menjerit tak habis-habis... saya ingat nak snap pic masa tu tapi dah dia meronta-ronta terpaksa la saya pegang tangan dia ...dia takut bila orang tu letak mesin shave tu kat kepala dia....kan mesin tu berbunyi..... dan saya pulak risau kalau-kalau dia tercedera sebab dia asyik goyang-goyang kepala tu... dah dia dok menjerit-jerit jer masa tu, abis mulut masuk rambut... nasib tak banyak...sempat la saya buang...lepas dah siap, baru la dia senyap...hehe.. lawak la Idlan nih...

okla, ini rupa dia sebelum rambut dipotong....


dan inilah rupa terbaru Idlan

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v v v
v

TAADAA!!!!!

comel tak? comel tak?

heheh... stail by my hubby... dia yang suruh potong camni....kalau saya potong tepi dan belakang jer...hehe

okla, itu jer entri untuk hari ini....jumpa lagi esok...



Comments

ZYASH said…
comel bergaya..pandai dia buat muncung tu eh....
IntaNBerliaN said…
pic sblm potong rambut tu comellah!! cam gugurl... suke... hihii
SeputihSalju said…
nmpk lg kemas + ensem gitu...hehehe
Scharenaa said…
macam lawak je muke idlan rambut panjang hehehe
comel gile idlan pas dh potong rmbut, hehe...
fieda said…
ala tomeynyer..