MYRAVEA: SEGMEN WARNA PILIHAN UNTUK BLOGKU

January 03, 2012



salam semua...

permulaan tahun baru ini saya mulakan dengan segmen anjuran Myravea ni.. saya terjumpa masa blogwalking kat blog Nisa a.k.a Green Panda 

warna tema blog saya ialah PURPLE PINK..
(contoh jer.. tapi macam boleh buat trademark saya jer..hehe)

asalnya saya lebih tertarik pada warna BIRU sebab saya rasa tenang bila tengok warna biru tapi sejak tahun lepas saya mula tertarik pada warna PURPLE PINK ni.. tak tau ler kenapa... dan sejak tu jugak saya ubah warna blog saya... bagi saya warna ini tidak lah menyakitkan mata yang memandang dan rasa cool jer..hehe...

ok, that all...so, per lagi.. jom la join..ops, lupa nak bagitau.. due date 5/1/12 k...
jangan lewat...nak join klik banner kat atas tu k...


 

You Might Also Like

7 comments

  1. shoutbox kak ja dah ok dah, td sy bukak nmpk kosong jer... purple pink cntik...pda sy nmpk lmbut jer...:-)

    ReplyDelete
  2. sy mmg suka warna purple pink..!! buktinya ketika saya bertunang... purple pink... hihii

    ReplyDelete
  3. aik? camne leh ade name sy tue? ngehehe.. >_<

    mmg cntik pun combination purple & pink... sesuai la ngan jaa.. ^_^

    ReplyDelete
  4. Thanks join segmen kali ini, anda diserbu! :)

    ReplyDelete
  5. salam kenalan dari segmen yg same.. -.- jom ke blog saye pulak... http://lovestory313.blogspot.com..

    ReplyDelete
  6. kak fieda suka purple...

    ReplyDelete
  7. Baru sempat blogwalking. datang singgah dari segmen yang sama. follow you ;)

    http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/12/myravea-segmen-warna-pilihan-untuk.html

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram