sunyinyer hari ni....

January 19, 2012



hari ni ramai plak yang MC.... akhirnya hanya tinggal saya, wani dan beberapa orang je kt opis nih... wani kena dok di bilik PA Pengarah, jadi tinggal saya dan 4 orang  (suma lelaki) lagi yang ada di main office...


 ha, nampak tu...kosong jer kan... (ada plak mamat yang rajin nak berposing...) mentang-mentang la nak CNY.. takpela.. hehe.. sebabnya saya pun nak balik bercuti jugak mulai sabtu nih...saya akan bercuti selama seminggu.... so, maybe saya tak dapat nak online untuk tempoh tue...thats why hari ni dan esok saya tak dapat nak blogwalking kat blog korang sebab nak siapkan kerja untuk cover minggu depan.... sori yer...

k, that all for today... jumpa lagi ...

 

You Might Also Like

8 comments

  1. aik.. bkn kakja kata esok dh ada pb ke? so, balik pb bile lak ni?

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti jaa..

    ReplyDelete
  3. kakja,enchik mie ke yg posing tu hehe -wani

    ReplyDelete
  4. yg tudung jingga tu k.ja ker??hihi

    ReplyDelete
  5. Selamat bercuti...seronoknya...

    ReplyDelete
  6. Nak beraya la ni... Heee... Happy CNY...

    ReplyDelete
  7. Salam Jaa, sila ke blog akak, awak dh terpilih dlm giveaway aritu.

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram