hadiah dah sampai...


actually hari rabu lagi dah sampai tapi saya tak sempat nak snap pic dia... so, semalam saya pun snap la beberapa pic...

ha, cantik tak? 

ha, tengok... betapa menyerlahnya dia disebalik tangan saya yang gelap..huhu... dia boleh dipakai dengan disusun rapat ....


dan jugak boleh direnggang-renggangkan.... 

ha, inlah hadiah dari Cik Carrot Susu.... cantik kan? sampai saya tak tau nak padankan dengan baju yang macam mana..haha....baju kurung sesuai tak ek? ke pakai dengan jeans jer?

masa ni, Idlan pun beria-ia nak pegang waistband ni jugak...mungkin sebab dia berkilat-kilat kot...saya bagi la dia main kejap tapi disebabkan dia lelaki, so lepas tu cepat-cepatla saya simpan...tak nak bagi dia main sangat barang perempuan nih... dah la kadang-kadang saya bagi dia main tudung saya..haha.. comel giler bila dia pakai tudung.. tapi kejap-kejap jugak la..takut nanti terbawa-bawa plak kang...tak ke pasal...

 

Comments

Cik Rose Cute said…
cantik gelang tue...
IntaNBerliaN said…
aik.. waistband tu gelang ke..?? ingat ke macam yang "tali pinggang" tu.. nama pun waist = pinggang.. hihii
fieda said…
cantik..
SeputihSalju said…
cntik, ok la boleh pelbgaikan... nnti xdala org ingt gelang yg sama...heheeh

rsanya bila pkai bju kurung pun sesuai jugak pkai bnda ni..
Cute Mum said…
wow.. cantiknya...
nanakimie said…
tahniah ye sis...baru nana tau apa fungsi benda tu,hee....ada nmpak dekat kedai2:)
Asmara said…
tahniah! murah rezeki! ;)