al-fatihah buat norhana dan takziah buat keluarga beliau...









salam semua...

pagi ni saya dikejutkan dengan kematian jiran saya, Kak Norhana... berlaku kemalangan ketika dia dan suami dalam perjalanan ke tempat kerja dengan menaiki motor...kemalangan berlaku antara motor dengan motor.. semasa kejadian, suami arwah patah kaki dan arwah pula meninggal di tempat kejadian...

saya mula mengenali arwah semasa kami mula menginap di perumahan sekarang.... suami beliau agak rapat dengan suami saya... dan kami sama-sama menghantar anak di nursery yang sama.. anak sulong  baru berusia dalam 3 tahun dan anak bongsu belum setahun... mengenangkan mereka yang kehilangan ibu tersayang pada usia muda buatkan saya sedih.....

al-fatihah buat arwah..

Amin....


Comments

ikafantasi said…
al-fatihah..sedihnye
IntaNBerliaN said…
al fatihah utk arwah..
shiema sufian said…
Alhamdulillah dan salam takziah (':
fieda said…
al fatihah..
Tihara said…
Ya Allah, sedihnya..berderau darah ni, walopon tak kenal tapi sedih sangat kalau dengar berita eksiden macam ni..al fatihah utk arwah moga, keluarganya tabahkan hati
Masya said…
al-fatihah buat arwah.. semoga rohnya dicucuri rahmat.... ramai jugak blogger yg kenal update cerita arwah norhana.. terutama kwn sekerja dia... tak sangka jaa jiran dia pulak...
Masya said…
yupsss..... ini salah satu entry rakan sekerja dia... dia ade publish bg tau perkabaran jugak masa mula² kemalangan...

http://pnstoberi.blogspot.com/2012/04/berita-kemalangan-rakan-seofis.html

tu lah kelebihannya berblogkan.. taksangka sy kenal kawan dia.. dan jaa pulak jiran arwah norhana
PUANSTOBERI said…
Salam..
Al-fatihah utk arwah. dah 3 hari blalu tp kami d pjbt masih bersedih dgn brita mgejut ni. lps wab operate kaki smlm akak blum bpeluang nk mlwt dia. ptg ni kalo smpt.

By d way, thanks sudi melawat kebun stoberi tu :) salam knl dr pnstoberi a.k.a kekda

P/s : thanks masya link kan blog akak :)
ummi anum said…
Al-fatihah untuk arwah..
al-fatihah....cedih kenangkan anak2nya...