HASIL KERJA IDLAN YANG PERTAMA




hari jumaat minggu lepas, masa saya ambik Idlan di nursery, teacher Idlan tunjuk kt saya hasil kerja Idlan nih... macam tak percaya jer...haha...dan diorang bagi la kat saya benda nih untuk bawak balik....untuk simpanan buat kenang-kenangan...

nak tengok hasil kerja Idlan???
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
vvv
v


ha, inilah dia... yang tulis huruf-huruf tu, bukan dia la..tu teacher dia yang tulis...
tugas dia adalah....



mewarna...
ha, nampak kaler purple and pink tu??? tu dia la yang kaler... habis baju dan seluar dia kena kaler..haha...



dan yang huruf-huruf tu dia yang tampal ....dengan bantuan teacher dia la... teacher dia yang bagitau huruf apa nak tampal dulu...kat mana nak tampal...

sebenarnya, saya nak simpan la elok-elok hasil kerja nih dia... tapi bila dia tengok saya bawa balik benda dia... terus dia ambik buat main... pastu semua huruf-huruf kat atas tu dia cabut... hai, takpela.. janji saya dah ambik pic untuk simpanan.. dan bahagian bawah tu (yang bekas telur 2), sahaja la yang dapat saya simpan... takpela..kira okla kan dari takde langsung kan...

okla, thats all for now... hehe
 

Comments

Qhaifa Nur said…
sangat kreatif....
IntaNBerliaN said…
pndai idlan..!! k.ja ajar la idlan kt umah pulak.. mesti dia sk... kalu xda bks telo.. guna je yg lain.. cuma k.ja perlu kreatif je :-)
shiema sufian said…
nice. kreatifnyeee (:
fieda said…
ye la..kreatif
SeputihSalju said…
pandainya idlan buat... nnti boleh buat sama2 dgn nurul plak...hihi
Ucu Faridah said…
salam jaa...
teringat masa anak ucu kt taska 2 thn lepas..samalah pulak bendanya...
fieda said…
pandainya dia..
Cik Rose Cute said…
PANDAI IDLAN DAN KREATIF LAGI...BUDAK2 KALAU KALER MESTI COMOT BAJU..
Jaa said…
@Ucu Faridah yeker? hehe..mungkin dh dlm silibus diorg la tu.. buat bnda2 cmni...
Norzie hany said…
Kreatifnya Idlan.....suka tgk hasil tangan budak2.
ummi anum said…
pandai idlan warna ek...