aksi idlan semasa digunting rambut...





hari selasa baru ni ( Hari Pekerja), saya dan keluarga keluar berjalan-jalan ke Tesco tengah hari tu... lepas puas berjalan-jalan dan membeli-belah, kami balik... disebabkan ada masa lagi, saya bercadang nak bawa Idlan ke kedai gunting rambut memandangkan rambut dia dah panjang...


ha, tengok... panjang kan (jauh, tak nampak la plak ek).... sekarang kan panas kejap, hujan kejap.. sebab tu la saya buat keputusan nak pendekkan rambut dia... serabut saya tengok... bila tiba di kedai, saya risau jugak sebab sebelum-sebelum ni dia menjerit-jerit time rambut dia dipotong...

tapi kali ni, dia tak ler menjerit-jerit sambil pusing-pusing badan suma... oh ya, sebelum saya ambil pic, satu bunyi pun saya tak dengar... mungkin masa tu dia tak nampak saya kot..senyap jer tahan takut... tapi bila saya dok jer depan dia untuk snap pic terus dia berbunyi.....


ha, masa ni mungkin rambut dah masuk mata dia kot... tu yang dok tenyeh-tenyeh mata dia tu..


ha, kalau korang perasan, rambut dia dah hampir siap dipotongkan.. tapi masa ni la baru dia menangis pun.. sebelum tu senyap jer...


dan inilah final touch up dari tukang gunting rambut.... tengokla muka dia tu..hehe..kesian pun ada.. nak gelak pun ada...hehehe....

ini je la pic yang sempat saya snap... hopefully korang enjoy melihatnya...thats all for now...

 

Comments

boy yg kedua...cam tue jugak first time gunting rambut...Tapi sekarang dah suka pulak hihihi katanya seronok gunting rambut...
SeputihSalju said…
cepat ye rambut idlan pjg.. rsanya bru jer kak ja wat entry psl potong idlan.... erkkk ke dah lama ye?? sory kalu silap ;-)
IntaNBerliaN said…
rambut alisha pun dh panjang.. tp sy xsabar nk suh cpt2 pnjang lg sbbnya, rambut skrg ni tutup mata, kalu pnjg lg.. rambut blhlah selit kat telinga..kikii
fieda said…
olo..sian dia..dia ingat org tu nk buat ape la kat dia..