Menang Hadiah Giveaway... THANK YOU SO MUCH UMI

July 30, 2012


YEAY...SERONOKNYA SAYA....HEHE

nak tau kenapa.. sebab saya menang hadiah GA dari Umi's Cake... dan hadiah yang saya dapat tu korang nk tau tak apa?

ini dia






v




v






v





v
 ha, kena tengok balutan dulu..haha...




v



v


v

 ini dia, Pemanggang Ajaib.... hehehe.. best tak? best tak?


sebenarnya saya memang teringin nak beli.. tapi duit yang ada kena standby untuk raya dan baby nanti.. so, saya pendam je la nak beli pemanggang ni...last-last tak sangka plak saya hadiah yang saya dapat adalah ini..wah, seronok tak terkata lah..heheh... thanks Umi, thank you so much....semoga Allah murahkan rezeki Umi sekeluarga yer... Amin..

p/s: pasni boleh leh saya cuba memanggang plak yer..hehe..tak sabar nak guna....

 

You Might Also Like

8 comments

  1. bestnye dpt pemanggang nih....:)

    ReplyDelete
  2. Bestnya Jaa....Alhamdulillah rezeki.Tahniah ye.

    ReplyDelete
  3. bagus tu.. cam mak.. ni lah yg adik duk promote kakja suh beli tu.. hihii

    ReplyDelete
  4. wah bestnya... tahniah k.ja.. rezeki baby tuh... :-)

    ReplyDelete
  5. wowwwwwww best giler dpt hadiah pemanggang ni..nak beli mmg tak la kan sis...untung2..mahal gak tu..

    ReplyDelete
  6. tahniah..nnt masa dalam pantang boleh makan panggang jer..kan,,

    ReplyDelete
  7. Wahhh bertuahnya...
    Dapat pemanggang ajaib ;)

    Tahniah ye..

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram