Hidangan Barakah TV Al-Hijrah


salam semua....

minggu lepas, saya tidur lewat.. masa tengah kemas-kemas apa yang patut, hubby buka TV al-Hijrah... so, terpandang la rancangan masakan ni, Hidangan Barakah..... seronok tengok Chef  Ammar Ali tu cakap bahasa Melayu sambil memasak...bahasa yang digunakan campur-campur sebenarnya... English dan Malay.. hubby pun suka tengok..tambah pulak masakan yang dia masak nampak simple jer..hehe ( tapi saya tak buat pun)...


rupa-rupanya rancangan ni ada setiap hari sepanjang Ramadhan ni jam 5.30 petang.. yang saya tengok tu rancangan ulangan kul 12 tengah malam.. maklumler, kul 5.30 petang baru nak balik dari opis... sesiapa yang belum pernah tengok tu, korang tengok la.. best sangat-sangat... fb dia pun dah ada... korang klik SINI kalau berminat nak tengok resipi-resipi dia..

 

Comments

Anum Shukri said…
tak pernah tengok pun..
IntaNBerliaN said…
sy tgk dkt umah mak baru ni... kalu nak hrp kat sp, mmg xdpt tgklah.. :-)
Layari blog sy. Berkenan bole tempah melalui emel. Salam ramadhan