Salam takziah pada sahabatku....


subuh tadi, hubby bagitau ada mesej dari housemate lama.... diorang bagitau salah seorang rakan kami telah kehilangan anak dia yang kedua malam tadi....anak dia tu baru berusia 3 bulan lebih..huhu... punca masih belum diketahui sebabnya saya takut nak tanya tapi bila tengok kt fb dia tadi... ada rakan yang bagitau anak dia meninggal di rumah pengasuh... Allah saja la yang tahu macam mana perasaan sahabat saya tu di kala ini...

tak dapat saya bayangkan macam mana keadaannya bila tetiba saja kita kehilangan insan tersayang...anak kecil pula tu...apa-apapun saya doakan semoga roh si kecil aman di sana...

al-fatihah buat si kecil dan salam takziah pada sahabat saya..semoga tabah menghadapi dugaan ini....


update: baby meninggal disebabkan tersedak susu...


Amin...
 

Comments

emma said…
Sedih bace kisah ni.. Al-Fatihah.. Semoga roh nye tenang di alam sana..
IntaNBerliaN said…
alahaiiiii dekat umah pengasuh... emmm apa yg berlaku sbnarnya ek...

salam takziah utk arwah..
Masya said…
al-fatihah .. moga kawan jaa tu tabah hadapi dugaan ni ..
Asmara said…
Allahuakbar.. dugaan bulan ramadhan. Al-Fatihah..salam takziah moga anak tersebut menunggu ibu bapanya di Syurga. Amin..
fiza said…
Ya! allah...sedihnya, Sebaya anak saya babby tu.

Al-fatihah.
izan mama mia said…
Allahuakbar..mg kawan jaa tu..tabah...hadapi ujian Allah ini.
PinkUmmi said…
kat rumah pengasuh??tersedak susu...erm..tuh psl la smp skang PU tak nak anta anak anak kat rumah pengasuh...serik rasenya....PU anta anak anak kat mak sedara...rse lbih slmt...
Puan Kutu said…
Alfatihah..mmg sedih,berat mata memandang berat lg bahu memikul kan..