gaya tidur adik dan abang...


slaam semua...

ini dah takde kerja la ini siap ambik gambar anak tidur ni..hahaha

sebenarnya, masa ni hubby yang nampak..so, dia panggil saya...

"Ayang, mai tengok ni... tengok Idlan dan Irsyad tidur macam mana.."
so, saya pun pergi la tengok... hehe.. kelakar... terus saya capai hp dan snap gambar ni...



erm, kalau dah adik dan abang.. memang macam ni la kan???

p.s: agak-agaknya bila diorang dah besar, diorang marah tak ek
mama dia letak gambar diorang tidur kat blog??? hehehe
 

Comments

fiza said…
Lebih kurang jer posing tido...comel ☺☺
Zie said…
comey.. kejap je dah kan?...montel jugak si baby tu
IntaNBerliaN said…
gaya tido idlan tu comel.. hihi
Mimie said…
posing tido yg kretip..hahaha
Anonymous said…
rindu nye kat dak 2 org nie..bila la ada masa nk g tgk diaorg nie ek..