gaya tidur adik dan abang...

November 30, 2012


slaam semua...

ini dah takde kerja la ini siap ambik gambar anak tidur ni..hahaha

sebenarnya, masa ni hubby yang nampak..so, dia panggil saya...

"Ayang, mai tengok ni... tengok Idlan dan Irsyad tidur macam mana.."
so, saya pun pergi la tengok... hehe.. kelakar... terus saya capai hp dan snap gambar ni...



erm, kalau dah adik dan abang.. memang macam ni la kan???

p.s: agak-agaknya bila diorang dah besar, diorang marah tak ek
mama dia letak gambar diorang tidur kat blog??? hehehe
 

You Might Also Like

5 comments

Instagram

Subscribe