Idlan yang semakin pandai menyusun


salam semua,
hari ni saya nak cerita sikit pasal perkembangan Idlan sejak dia berusia 2 tahun ni....  kalau dulu dia baling-baling jer benda alah ni (tak tau nak panggil per..hehe)... tapi sekarang dia dah pandai susun dan sambung-sambungkan mainan ni...


 tengokla tu, siap bertinggung-tinggung lagi tu nak sambungkan mainan ni.. haha.. tapi alhamdulillah... tapi tula, lepas main, abis dia sepahkan balik.. bukannya dia nak kemas...

selain mainan tadi, lego inilah yang mula-mula sekali dia pandai susun... agak-agak la bila besar nanti dia nak jadi aper ek?

 

Comments

emma said…
Idlan nak jadi arkitek ye besar nnt :)
IntaNBerliaN said…
hihii sm cam alisha, tapi kat sini dia duk susun pengepit baju opah dia, mklumlah, menan dia xda kat sini. hihi
Mimie said…
bagus3...1 kemajuan nih