kelebihan PMCVC dari Felinna

December 17, 2012


salam semua...

saya nak menjawab beberapa soalan yang ditanya oleh rakan berkaitan PMCVC ni...


kelebihan yang saya tau la kan dia adalah 2 dalam 1... sebabnya dia ada collagen dan juga vitamin C... so korang tak perlu nak telan banyak pil.. sebiji ni jer dah cukup... di dalam kapsul ni ada 1000mg vit C dan yang lain-lain adalah campuran Collagen, Glutatione dan extract Citrus menjadikannya 5000mg secara keseluruhannya...

seperti mana yang korang tau, Vitamin C ni:
- bagus untuk kulit (masalah jerawat, jeragat dapat diatasi)
- meningkatkan daya ketahanan badan dari penyakit, contohnya demam dan selsema... sebab tu kalau pergi klinik biasanya doc akan bagi vitamin C kat kita...
- membantu mengurangkan tekanan darah tinggi
- membantu tubuh menyerap lebih zat besi, 
- membantu merawat masalah resdung dan banyak lagi...


Collagen dan Gluta pula:
- Melaraskan berat badan dan menstabilkan hormon
- Memejalkan payudara, otot dan punggung
- Membantu masalah sembelit
- Mencantik dan menegangkan kulit serta payudara (anti penuaan)
- Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat)
- Memperbaiki masalah kulit dan rambut
- Membantu meningkatkan metabolisme
- Melancarkan peredaran darah
- Mengurangkan sakit pinggang
- Mencegah anemia
- Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya


jadi pada mereka yang berminat, bolehlah menghubungi saya melalui:
Facebook
dan
Hp di 019-4276956


 

You Might Also Like

3 comments

Instagram

Subscribe