kelebihan PMCVC dari Felinna


salam semua...

saya nak menjawab beberapa soalan yang ditanya oleh rakan berkaitan PMCVC ni...


kelebihan yang saya tau la kan dia adalah 2 dalam 1... sebabnya dia ada collagen dan juga vitamin C... so korang tak perlu nak telan banyak pil.. sebiji ni jer dah cukup... di dalam kapsul ni ada 1000mg vit C dan yang lain-lain adalah campuran Collagen, Glutatione dan extract Citrus menjadikannya 5000mg secara keseluruhannya...

seperti mana yang korang tau, Vitamin C ni:
- bagus untuk kulit (masalah jerawat, jeragat dapat diatasi)
- meningkatkan daya ketahanan badan dari penyakit, contohnya demam dan selsema... sebab tu kalau pergi klinik biasanya doc akan bagi vitamin C kat kita...
- membantu mengurangkan tekanan darah tinggi
- membantu tubuh menyerap lebih zat besi, 
- membantu merawat masalah resdung dan banyak lagi...


Collagen dan Gluta pula:
- Melaraskan berat badan dan menstabilkan hormon
- Memejalkan payudara, otot dan punggung
- Membantu masalah sembelit
- Mencantik dan menegangkan kulit serta payudara (anti penuaan)
- Memulihara sel-sel kulit mati (jerawat)
- Memperbaiki masalah kulit dan rambut
- Membantu meningkatkan metabolisme
- Melancarkan peredaran darah
- Mengurangkan sakit pinggang
- Mencegah anemia
- Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya


jadi pada mereka yang berminat, bolehlah menghubungi saya melalui:
Facebook
dan
Hp di 019-4276956


 

Comments

Mimie said…
ok jaa....terima kasih...bagus lah produk nih
Lynn said…
baru semalam adik ipar cerita..tapi nak tanya la jugak..apa beza produk ni dengan shaklee ye?tq
fieda said…
bagus ye produk ni..