Jaa Jah@t Collections


salam semua...

dah lama saya tak update...sibuk sikit sebab saya mula nak berbisnes kecil-kecilan tahun ni... saya dah create satu Page dan satu blog untuk bisnes saya ini...so, permulaan untuk itu, saya nak perkenalkan Jaa Jah@t Collections...



di sini saya ada menjual produk-produk seperti:

1) Felinna Inchloss Lotion
2) Felinna Pure Marine Collagen Plus Vitamin C
3) Pelbagai jenis cadar yang menarik dan mampu dimiliki...
4) Pemanggang
dan
5) Baju Muslimah

memandangkan saya masih baru dalam dunia bisnes ini, jadi saya harap sangat dapat sokongan dari rakan-rakan semua...sudi-sudikan diri untuk LIKE dan FOLLOW k...

so, jemput semua untuk ke Page saya dan jugak Blog yang masih dalam pembinaan.. produk-produk akan diupdate dari masa ke masa...

 

Comments

Fieda Rafli said…
moga success ye jaa..
Nurul Faiz said…
tahniah dengan bisnes baru ni :)
moga terus sukses k :-)
Mimi Azirah said…
jap lg nak terjah
Mimi Azirah said…
singgah popular jap
dah bisnes ya...lama tak singgah sini sibuk..
adianiez AIDA said…
tahniah ye dgn bisnes baru. semoga sukses!
Iema Gurlz said…
hye
iema dtg melawat + follow ^^
Zefa NorAsmara said…
Good luck dear.. :-)