pertunangan adik ipar saya

January 02, 2013


salam semua...

hari sabtu yang lalu, adik ipar saya bertunang di Teluk Intan... kami sekeluarga bergerak dari Bangi ke teluk Intan pagi Sabtu tu... kami gerak kul 11 pagi.. majlis dijangka bermula lepas Zohor... dalam kul 2 camtu la kan...so, saya dah mula risau takut lambat bila hubby cakap kemungkinan kami sampai dalam kul 3 petang.. aduh...ni semua gara-gara saya tak sempat nak kemaskan barang-barang awal...

sebaik sahaja kami sampai di Teluk Intan dalam kul 2.30 petang, kami call family yang lain.. diorang bertolak dari Parit Buntar.. rupanya diorang pun belum sampai lagi..nasib baik... dan tak sangka plak, kami yang pertama sampai di rumah tunang adik ipar saya...so, kami berehat di masjid berdekatan sambil menunggu yang lain-lain tiba... tapi tak sampai 5 minit kami di situ, diorang semua sampai.. ada la dalam 5 kereta semua... so, lepas berkumpul kami gerak ke rumah tunang adik ipar saya... sebaik jer kami sampai, kami makan dulu..masing-masing dah lapar.. so, harusla mengisi perut dulu... makanan dia memang SEDAP la.. walaupun masakan biasa jer.. tapi dah semua tu favourite saya so semua sedap..haha.. tapi bukan saya sorang jer yang kata sedap.. yang lain pun puji sedap...hehe..

so, dalam pukul 3 lebih, bermula la majlis yang ditunggu-tunggu..
inilah hantaran dari pihak kami.. (pihak lelaki)... yang hujung belah sana tu hantaran dari pihak perempuan... cantik sangat.. tema PINK+BLUE+CREAM/WHITE...

ha, inlah bakal biras saya yang baru..heheh..

erm, Idlan pun tak lepaskan peluang bergambar dengan tunang adik ipar saya ni...
(hehe, budak yang tak reti nak senyum... ni senyuman dia time dia malu la ni...)...

tahniah pada adik ipar saya.. semoga hubungan ini akan sampai ke jinjang pelamin...

 

You Might Also Like

10 comments

  1. tahniah pd adik iparnya... :)

    ReplyDelete
  2. meriah kan majlisnya?

    ReplyDelete
  3. wow..purple hantarannya..

    ReplyDelete
  4. comel plak idlan senyum camgitu..

    ReplyDelete
  5. wah..sronoknya ramai biras perempuan.
    jaa, karimah n ina pon biras jugak kan :D

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram