ada blogger nama JAA jugak??

February 05, 2013


salam semua..


ha, ni ada sorang lagi follower yang baru saya kenal.. nama dah dekat dah... 


Jaakechik nama dia..
tapi bila saya nak cari nama dia.. takde plak link dan gambar.. nasib baik dia tinggalkan komen.. dan bila saya klik nama dekat komen tu, keluar yang ni...


aik,ni ada plak link dan gambar dia...camner leh jadi camni yer? so, saya terus masukkan dalam bloglist la..senang nak terjah...korang mesti ada yang kenal dia kan? follower dia lagi banyak dari saya...haha..
 bagi mereka yang belum kenal dia... dia sekarang ada kat Penang..sambil-sambil kursus sambil jalan-jalan... adeh, tempat yang dia pergi tu semua tempat saya pergi masa dok Penang dulu..huhu...rindu Penang..bila dia buat entri Penang tu, teringat la zaman muda remaja dulu..haha..

so, sesiapa yang tertarik dengan Jaakechik jangan tunggu lama-lama yer..terjah sekarang!!

You Might Also Like

11 comments

Instagram

Subscribe