ada blogger nama JAA jugak??


salam semua..


ha, ni ada sorang lagi follower yang baru saya kenal.. nama dah dekat dah... 


Jaakechik nama dia..
tapi bila saya nak cari nama dia.. takde plak link dan gambar.. nasib baik dia tinggalkan komen.. dan bila saya klik nama dekat komen tu, keluar yang ni...


aik,ni ada plak link dan gambar dia...camner leh jadi camni yer? so, saya terus masukkan dalam bloglist la..senang nak terjah...korang mesti ada yang kenal dia kan? follower dia lagi banyak dari saya...haha..
 bagi mereka yang belum kenal dia... dia sekarang ada kat Penang..sambil-sambil kursus sambil jalan-jalan... adeh, tempat yang dia pergi tu semua tempat saya pergi masa dok Penang dulu..huhu...rindu Penang..bila dia buat entri Penang tu, teringat la zaman muda remaja dulu..haha..

so, sesiapa yang tertarik dengan Jaakechik jangan tunggu lama-lama yer..terjah sekarang!!

Comments

Fieda Rafli said…
hihihi..setakat ni ada 3 org blogger nama jaa yg kak fieda kenall..jaa kechik ni pun baru gak kak fieda kenal..
syawalsimpsons said…
sue pon baru je kenal ngan jaa ni..
NoEn said…
yeay...ada kawan nama sama...hehe
Lyeen De Syifa said…
wah....sama..sama..sama..:D
nea lopah said…
Ada tak yang sama dgn nealopah? bukan nealoffa yer...hahaha
IntaNBerliaN said…
jaa ni antara blogger yg rajin komen entry... berlambak2 dia komen sekali terjah.. hihii
Mira Adzlia said…
kebetulan pula yer ada nama lbih krg sama..hihi
rasanya ada dah add nama ni...nak check balik..hehehe
Nurul Faiz said…
follower CF jugak ni. Hehehe.
Nad MamaZN said…
Nampak sama tapi bukan dia.. =)
Mimi Azirah said…
dh lme follow