Ada yang nak join tak?


salam semua...

just a short entri...

saya ingat nak buat mini Giveaway nanti (mini jer.. MEGA tak mampu.. haha)...tapi belum buat preparation lagi..hehe.. hadiahnya biasa-biasa jer.. masih di peringkat perancangan.. hadiah dah ada cuma mungkin di'up'kan jumlahnya.. just a short period..mungkin dalam 2 minggu...

agak-agak ada tak yang sudi join??? saya tak pernah buat Giveaway... so, masih banyak kekurangan la kan... harap dapat sokongan rakan-rakan...



Comments

Masya said…
KALAU ADA MASA.. MAHU JOIN...
syawalsimpsons said…
sue nak join..kikikiki
Nieyxzha Hassan said…
Nieza insyaallah join ^-^♡
Nieyxzha Hassan said…
nanti nieza buat tuto eh.

tapi lebih kurang macam yang dah ada kat sidebar jaa ni.. yang ada my blogshop, blogger itai, ushar resepi kat sini tu :)
Mimi Azirah said…
kalo buat nak join
Nurul Faiz said…
saya pon nak join :)
IntaNBerliaN said…
mesti ramai yg join :)