Idlan mula ajuk cakap...


salam semua...

bulan ni Idlan dah 2 tahun setengah... dia tak pandai cakap lancar lagi tapi apa yang dia cakap tu kadang-kadang sangat jelas...

conton baru ni saya tanya dia.. "botol susu mana? Idlan letak mana?"..dia pun tercari-cari.. pastu saya tanya lagi.. "ha, mana? mana?"
sekali dia jawab.. "mana? mana? takdakpun"...

hahaha, comelnya...mengekek-ngekek saya gelak... pastu saya tunjukla kat dia kat mana botol susu tu.. dia pun pergi la ambik dan sambil tersengih-sengih bagi kat saya... sekarang dia dah mula nak cakap 3 sebutan.. ala, macam kalau dulu dia panggil saya "Mama" sekarang panggil "MamaMa"..haha..ni penangan "Boboiboy" la ni... ada lagi satu ayat saya tak ingat apa dia dia suka cakap..haha.. nanti-nantila bila saya ingat, saya update yer...

Comments

syawalsimpsons said…
sama la syawal bulan depan dah 3 tahun...cakap pon x lepas lagi...tapi ada la sikit2 yg di ajuk tu, dengar la butirnya
IntaNBerliaN said…
hahhah... xleh tahan bila mamama.. mmg kuat betoi penangan boboiboy... hihii
fieda said…
hihihi...coeml jer dia tanya balik..
uNa said…
hehe..comel je kn cakap gtu..aliff pn kkadang ada gak dia sebut mamama..papapa..cepat pandai cakap ye idlan..
hehe comel jer dia cakap mcm tu