Genap 9 bulan..

salam semua...

semalam genap umur Irsyad 9 bulan... nak up entri.. takde gambar plak.. so, saya hold dulu...hari ni baru up entri pasal Irsyad...


sekarang ni, Irsyad dah pandai berdiri (sambil pegang benda la kan)... dan kalau dia datang dekat saya, mesti dia akan berdiri tak kirala sama ada dari depan atau belakang saya...

kadang tu, risau kalau dia tersembam ke belakang... tapi so far tengok dia dah tak jatuh dah macam mula-mula dulu.. tapi kita mestilah berhati-hati kan... tambah-tambah kalau dia nak main dengan abang dia... tu memang tak boleh lepas pandang.. sebabnya Idlan tu ringan jer tangan nak pukul atau tolak adik dia ni...erm, tapi kadang-kadang dia ok jer.. siap bagi adik mainan lagi...
(macam la paham tengok tv tu kan??)

perkembangan terbaru Irsyad yang saya perasan, dia kuat mengamuk  meronta sekarang ni... siap baring dan hentak-hentak kaki lagi tu kalau dia nak saya dukung tapi saya ke hulu ke hilir buat tak tahu jer dekat dia... hahaha.. comel jer kalau tengok dia buat macam tu...

Comments

intanfirdaus247 said…
Happy Birthda Irsyad..:) selamat petang mama idlan dan isryad:)
IntaNBerliaN said…
tiba2 tingat yg kakja kata idlan guling2 bila xdpt sesuatu.. :-)
Anum Shukri said…
comelnyeee...happy birthday isryad..
watyz said…
makin lasak... :)