BE ke ni???

November 27, 2013

Salam semua...

lepas siap taip entri baru ni, saya pun saja-saja ler buka Nuffnang... maklumler dah lama tak update kan... mula-mula tengok tu, saya cuma tengok UV jer berapa ramai yang singgah ke blog saya ni... ada ker orang terjah... bila tengok UV boleh tahan la jugak pelawat ke blog ni walaupun tak berupdate...

nampak earning tapi ingatkan tu earning lama.. tak ingat sebenarnya earning saya berapa sebelum ni... pastu sajer la tengok rekod earning.... tup-tup saya perasan kat status tu ada "On Going".. 2 plak tu... confirm jap.. tu BE aka CPUV ker CTR..hahaha.. jadi blur kejap...

betul la kan??? betul la ni BE aka CPUV kan?? hahahah.. 

kalau betul, alhamdulillah...akhirnya, masuk jugak dia kat blog picisan saya ni... erm, kena rajin update la kalau macam ni kan?? hehe.. 

p.s: mood tetiba naik jap.. en Nuff jangan credited lagi tau...haha..

You Might Also Like

5 comments

  1. congrats!! rajin2 update yer...

    ReplyDelete
  2. tahniah².. rezeki namanya tu...

    ReplyDelete
  3. hahhahhahha lawak la kakja ni tau... dari entry ni saya dapat rasa kakja excited... hihii

    alaaa cam saya mula2 dulu gak kan.. sama je kita..

    btw, yap, ini CPUV @ BE.. Tahniah... update la selalu weyyyy... jenuh hari2 bukak entry lama..!!

    ReplyDelete
  4. lepas ni kena rajin bern3 kan...
    tahniah....

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram