ada yang berminat?


banyak tak? rasa macam nak buat giveaway jer la.. ada yang berminat nak join? tapi kan, agak-agaknya kalau pos benda ni berapa yer harga dia? haha.. nak kira bajet dulu...sapa tau boleh inform saya yer.. 

Comments

SeputihSalju said…
byk tu..hihihi, kalu susu nurul dapat bekas2 yg boleh isi biskut tu.. dok simpan dalam almari.. wat koleksi.. ekekke.
syawalsimpsons said…
sealoo kalo pos Rm6 cas..tapi tak tau la kan...kalo buat GA sue nak join...cumill je...
IntaNBerliaN said…
wah, banyaknya kakja....

saya pun xtau brp harga pos
Zefa NorAsmara said…
Pos laju 6 hengget Jaa.. :-)
@Zefa NorAsmaratula ibu, poslaju Rm6 tu yg kena pk byk kali..haha.. tp xpela kot.. sekali sekala kan??