ada yang berminat?

December 18, 2013


banyak tak? rasa macam nak buat giveaway jer la.. ada yang berminat nak join? tapi kan, agak-agaknya kalau pos benda ni berapa yer harga dia? haha.. nak kira bajet dulu...sapa tau boleh inform saya yer.. 

You Might Also Like

7 comments

  1. byk tu..hihihi, kalu susu nurul dapat bekas2 yg boleh isi biskut tu.. dok simpan dalam almari.. wat koleksi.. ekekke.

    ReplyDelete
  2. sealoo kalo pos Rm6 cas..tapi tak tau la kan...kalo buat GA sue nak join...cumill je...

    ReplyDelete
  3. wah, banyaknya kakja....

    saya pun xtau brp harga pos

    ReplyDelete
  4. Pos laju 6 hengget Jaa.. :-)

    ReplyDelete
  5. @Zefa NorAsmaratula ibu, poslaju Rm6 tu yg kena pk byk kali..haha.. tp xpela kot.. sekali sekala kan??

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram