dah credited...

salam semua..

hari ni buka blog tengok suma dok citer pasal CPUV.. so, saya pun nak citer jugak la.. memandangkan takde entri terbaru lagi ni..haha...(takde kerja ker apa aku ni)

haritu saya ada bagitau saya dapat 2 CPUV kan? semalam kalau tak salah bila saya buka nuffang, salah satu penyumbang terbesar CPUV saya tu (Digi Easy Prepaid) dah credited.. huhu... sayangnya la saya tak update sejak bulan 10 hari tu..hahah.. takpela.. dah takde rezeki kan... tula.. "rajin" sangat...


so, naikla sikit jumlah earning saya dari RM0 kepada RM4.79. okla tu kan... sekarang ni tinggal iklan SONY Year End Promo 2013 ajer.. kena bagi 'beranak' lagi ni.... dan harap-harap dapat lagi la CPUV terbaru pasni.. so, kena rajin update lagi pasni...


Comments

IntaNBerliaN said…
dekat nk rm5 gak tu kja... yg sony tu pun mcm nk ikut jejak gak tu.. :-)
Nurul Faiz said…
okey la tu. daripada takde langsung kan. sy pon tengah menabung. hehe.
Jueliza Jamani said…
hehehe tahniah.. jue pun dekat 4 tahun baru seketui.. hahahah
syawalsimpsons said…
sue dah cashout..gatai tangan tak sabar tunggu hujung bulan..kikikikii
Aju Mohit said…
tahniah jaa, byk juga tu ;)