Irsyad yang lasak

December 13, 2013

salam semua...

saya nak letak video pasal Irsyad ni.. benda ni berlaku masa cuti Hari Keputeraan Sultan Selangor... masa tu saya dan anak-anak jer kat rumah.. hubby kena kerja..huhu...

hari tu, si Irsyad ni mungkin selama ni dok perati jer si Idlan ni memanjat. Hari ni, dia plak tiru aksi abang dia tu.. tapi kita yang tengok ni yang seriau... buatnya dia salah pijak, kang tak pasal jer jatuh kat tepi sofa tu... jadi saya turunkan dia tapi si budak kecik ni boleh plak panjat balik...turunkan, panjat balik.... dalam saya risau dia jatuh tu, sempat lagi la pergi masuk bilik ambil hp dan rakam aksi dia ni...

video

ha, korang tengok? macam mana dia punya aktif? meja makan kat dapur tu pun saya kena tengok jugak.. pandai plak dia panjat meja makan tu..erm, tapi tu saya tak teringat plak nak ambik videonya...next time la bila saya rajin..heheh


You Might Also Like

2 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram