UMIE SUE 1ST GIVEAWAY

December 20, 2013

http://suesukasusun.blogspot.com/2013/12/umie-sue-1st-giveaway_17.html

salam semua...

ha, ada Ga pasal anak mengemas rumah la.. kalau anak korang rajin mengemas meh la join jugak.. lagi rmai, lagi seronok...

by the way, saya nak pertaruhkan gambar ni untuk Giveaway kali ni... asalnya nak buat entri... tapi aih, malas betul masa tu.. tu yang dok peram dalam handphone...hehe.. bila dapat tau Sue buat giveaway, terusla join. 


tapi gambar tukang mengemas tak clear la plak sebab time tu dia tengah sibuk mengemaskan kan... masa ni saya baru pindah rumah... so, memang banyakla debu-debu yang masih bersisa... kebetulan masa ni saya baru nak menyapu tapi belum sempat saya menyapu si kecik ni dah capai dulu... ha, kalau korang nak tau, Irsyad ni pantang betul la nampak penyapu ni.. kadang tu dengan penyodok sekali disungnya.. haha.. kadang-kadang rasa macam dia perli plak mama dia.. macam nak suruh mama dia ni lebih rajin kemas rumah.. huhu.. 


ha...rajin tak? rajin tak anak teruna saya ni sorang. hehehee...alang-alang dah ada giveaway ni buat la entri sekali kan.. kiranya 2 dalam 1 la ni... syarat Sue 1 gambar sajer.. tapi saya buh video plak sekali.. takpe kan?? tak langgar syarat rasanya..heheh

ok, sesiapa yang yang join leh klik banner kat atas tu k...
adiyos...








You Might Also Like

2 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram