Sayang Mama....

salam semua...

sejak Idlan 4 tahun ni, dia selalu peluk dan sebut "Sayang Mama"..hehe.. so, bila Idlan dah buat camtu.. Irsyad pun ikut... tapi pelat la.. syok dengar..."...yang Mama"..heheh...

hari ahad baru ni, Irsyad suapkan abah dia oat choco yang saya bagi... bila dah habis saya tanyala kat Irsyad.. "Mama? Mama?" saja saya nak tengok apa yang dia nak jawab bila dah habiskan... ingatkan dia nak cakap "Abis".. rupa-rupanya sangkaan saya meleset...

tetiba jer dia peluk saya dan cakap '..yang mama'..

buat saya terharu sangat...mungkin dia tak sangka yang saya nak jugak, jadi dia tak tau nak bagi apa.... so, dipeluknya saya.. terus saya ketawa... Ya Allah, kalau macam ni la.. tak dapat coklat pun takpela.. dapat hadiah macam ni pun dah cukup buat saya..haha..

p.s: bahagianya bila jadi seorang ibu....


Comments

Nurzakiah Hanum said…
alhamdullilah
IntaNBerliaN said…
hihi comel je kan...

kalau idlan ni jenis mulut "orang tua" macam alisha tu, mcm2 lagi dorg akan buat kita rasa terharu n dihargai kakja.. (mulut macam orang tua, mksd saya, usia nya kecik tapi cakap mcm org besar)...
SeputihSalju said…
pandai irsyad pujuk k.ja..hehhee..
Mimi Azirah said…
pandai irsyad pujuk mama dia..