CPUV ke23 | Mayfair Bodyline-September

September 15, 2014

salam semua,

sejak 8 hb September saya tak sempat nak blogwalking ker, nak update blog ker, nak buat apa-apa la.. sibuk dengan urusan pendaftaran pelajar.. huhu.. pening.. tak terlayan diorang... 

so, hari Jumaat minggu lepas ada kesempatan sikit untuk update entry pasal cpuv terbaru ni.. Mayfair bodyline - September kali ni singgah kat blog picisan saya plak..alhamdulillah.. tapi saya belum berkesempatan nak karang entry.. balik rumah pun bateri hp dah kong.. kat rumah harap tenet hp jer.. broadband dh terminate sebab line semput.. sementara bateri nak penuh, saya dah zzzzz....heheh..


okla, tu jer nak update dl.. kalau berkesempatan lagi saya update lagi yer.. thanks sudi singgah..

You Might Also Like

5 comments

Instagram

Subscribe