CPUV ke26 | Proton PCC

salam semua,

hari ni saya datang opis awal.. so sempatla buka facebook, blog dan nuffnang pagi ni... erm, cpuv jacob 3 beradik saya dah metered... huhu... rugi jer rasa...nyesal tak update entri..suma gara-gara sibuk...

tapi alhamdulillah, pagi ni tengok iklan baru dok nari-nari kat blog.. tu yang ushar nuffang....betul sangkaan saya...ada cpuv baru...


kali ni dari Proton PCC...seronoknya.. thanks nuffnang... di kala saya tak sempat nak tulis entry, masih ada iklan singgah di sini... thanks.. akan diusahakan lepas ni.. pada yang nampak iklan tu, rajin-rajinla klik yer..

Comments

syawalsimpsons said…
alhamdulillah rezeki tu jaa
Nurzakiah Hanum said…
masuk lagi alhamdullilah rezeki