Dah ada uban?

October 27, 2014

salam semua...

nak tanya korang, umur korang berapa? korang dah beruban ker belum?....erm, saya tahun ni baru 30... tapi kalau tak salah, tahun lepas atau tahun ni, hubby ada terjumpa uban kat kepala saya...masa tu rasa Ya Allah, dah tua rupanya aku ni... Ya Allah, bila-bila masa jer boleh pergi menghadapmu...

erm, hubby baru 33 tahun ni tapi dia memang dari dulu lagi dah ada uban...so dia tak heran sangat la...saya jela rasa lain macam sikit..uban tu sehelai je pun...tapi hati tu...huhu... sebelum ni dok cabut uban kat kepala abah, mak dan hubby saya jer...sekali kena kepala sendiri... masa hubby cabut dan tunjuk tu macam tak caya jer...huhu...

tapi minggu lepas, masa dalam kereta, tengah drive tu, hubby ternampak kat kepala Irsyad shining-shining... dia tanya tu uban ker? saya dok pikir takkan kot...tapi bila saya belek betul, ya Allah..betul la...ada sehelai kat kepala Irsyad...tergelak saya... nak ambik gambar tak clear plak... Irsyad plak asyik dok pusing-pusing kepala dia...


tak nampak kan? haha... sorila, gmbar tak clear sebab masa ni dalam kereta...Irstad plak dok tak diam...biasala, uban bukan senang nak nampak...erm, kesian Irsyad..dah la eambut tak berapa nak tebal..ada plak uban sehelai...hehe...genetik dari abahnya la tu....

p.s: cer minrak orang belek rambut korang, ada tak uban tersembunyi...hehe...
(ni tak puas ati sebab dah ada uban la ni)

You Might Also Like

4 comments

Instagram

Subscribe