Sajer nak sembang...

October 21, 2014

salam semua,

okey, tadi punya syok karang entri last-last saya delete..sebabnya saya rasa macam saya tak sesuai plak nak bagi tips kat situ.. sendiri tak pernah apply..hehe.. takpela.. abaikan.. actually ada benda lain lagi saya nak buat entri ni.. tapi saya hold dulu sebabnya takde gambar.. entri tu lagi best kalau ada gambar.. bukti tu..hehe..

jadinya hari ni saya hanya merapu meraban jerla.. kat opis ni takde orang nak sembang-sembang.. jadinya sembang sorang-sorang la dalam blog ni... dalam hati ni ada jer benda nak cakap.. tapi mulut ni tak tau nak cakap dengan sapa...actually macam banyak jer kerja nak buat.. tapi time-time sunyi camni mood plak takde nak buat.. 

esok cuti, khamis dan jumaat saya kena gi kursus... Kursus Menangani Stress di Tempat Kerja.. haha, tajuk tak menahan...dah hujung-hujung tahun ni keperluan kursus 7 hari masih tak cukup.. jadi apa-apa kursus yang ada, kena rembat bagi penuh...tapi memang masa mohon kursus tu tengah stress pun.. huhu.. sekarang idak ler...  mood tenang jer..moga lepas gi kursus tu nanti dapatla belajar sikit-sikit tips..

erm, sebenarnya mata saya ni dah sakit la..hehe.. bukan sakit cmner.. hari-hari saya tengok komputer.. kalau tak komputer, tengok hp.. kalau tak tengok hp, tengok tv...hahaha.. bosan la.. rasa macam pandangan mata saya ni terhad sangat...

semalam, saya pinjam motor hubby jap sebab ada urusan.. so, masa balik hubby call cakap dia terus ke pejabat lepas ambik budak-budak tu.. saya pun okla.. terus saya start motor dan gerak... lepas satu selekoh, saya belok dan ada kerta depan saya... lebih kurang 500 meter lepas tu, baru la saya tertengok no plat kereta tu.. macam plat kereta aku je.. tengok atas.. nampak Idlan dok melambai-lambai kat saya.. Ya Allah... boleh saya tak perasan?? Kesian Idlan dok lambai saya buat don't know jer...huhu.. mulala rasa bersalah...terus saya balas lambaian Idlan tu...

sampai jer opis husband, terus tinggalkan motor dan masuk dalam kereta.. cepat-cepat peluk Idlan dan mintak maaf..haha..nampak tak betapa TERUKnya mata saya ni?? memang saya perlukan rehatla..hehe...so, officially Isnin ni saya cuti yer..asalnya nak cuti semalam dan hari ni..tapi tak jadi.. so, minggu depan harap-harap takde halangan lagi...






You Might Also Like

4 comments

  1. kakja ni rabun jauh ke dekat ek sebenarnya...

    btw, alaa karang la semula tips tu... kalau skrg kakja tak apply, apa salahnya lps buat entry tu kakja apply... sekuarang2nya kami yg membaca ni pun dpt ilmu baru jugak... blh sama2 apply lps ni

    ReplyDelete
  2. bestnya isnin minggu depan cuti.. leh rest.. sy tunggu cuti sek nnti lah jawabnya..

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram