Konvo Idlan Taska 4 tahun

salam semua, 

dah lama tak bersiaran.. hari ni saya nak update pasal konvo Idlan 1/11/14 haritu.. erm, terlewat sebab gambar dan video dalam hp suami saya... tu yang tertangguh lama tu... semalam baru berkesempatan transfer.. jadinya harini baru sempat nak karang entry...

pagi Sabtu tu, kami sampai lewat sikitla..diorang tengah baca doa time tu... so, saya terus bawak Idlan ke belakang dewan untuk persembahan... masa kat belakang, seronok jer tengok budak-budak tu bersiap.. haha, tak tau ler camner rupa Idlan nanti...Idlan masuk persembahan nyanyian... jadi saya dok standby jer la nak rakam kan..

so, persembahan pertama budak-budak tu ialah tarian Pop Ye Ye...
hehe, comel giler la... saya dah lupa dah ni tahun berapa yang buat persembahan... esok-esok Idlan punya turn plak nari-nari kot..haha...

pastu Nasyid plak daripada si comel ni... aduh, comelnyer diorang pakai tudung.. (sorila gmbar blur.. diorang gerak-gerak).. time ni mula la rasa syoknyer kalau ada anak perempuan.. hehehe...

ini plak tarian kipas...okla.. walaupun agak kelam-kabut..hehehe.. yang penting, semua comel..

ha, inilah persembahan nyanyian...tahun 4.. masa ni, saya dok cari-cari si Idlan, takde pun... saya ingatkan lagu lain baru dia ada.. so, saya pun dok ambik gambar je la.. dah hampir habis lagu pertama barula nampak Idlan..huhu.. nun, jauh di belakang.. nak tengok? tengok video ni k..



video
ha, cuba cari kat mana dia ada? jumpa? jumpa tak? hehe.. saya pun mula-mula tak perasan.. tenung punya tenung, ushar punya ushar baru la nampak..hehe.. tu dia.. dengan si Pooh kat belakang.. haha.. comel jer dia menari...nak letak video yang panjang sikit tapi besar sangat plak.. tak boleh nak upload.. so, ini jer la yang ada..

video
video ni plak masa dia terima sijil.. hehe..

selesai sudah.. dah tamat 4 tahun tapi masih pergi lagi taska tu..hehe... sekarang saya kena siapkan dia untuk bersedia ke Tadika 5 tahun plak.. masih banyak yang perlu saya buat untuk dia berdikari di Tadika nanti.. harap-harap sempat...


Comments

Jueliza Jamani said…
wah dah konvo.. qebal 14 december ni.. lambat la pulak.. huhuhu
wah tahniah-tahniah dah konvo, ni musim budak-budak tadika konvo dah ni... he he he...
mummy_ayu said…
ala tomei..Iris pun konvo minggu depan..