Alahai, dah credited

salam semua,

pagi ni datang awal sebab jalan lengang.. tapi saya ni tertidur sepanjang perjalanan.. sedar-sedar jer dah sampai opis..hahaha...gatal gi tidur lewat semalam sebab tengok citer korea.. so, pagi ni sempatla buka blog, fb dan nuffnang. 


bila tengok income kat nuffnag dah bertambah sikit taula ada cpuv yang dah credited... lactacyd ni dah takde la main cak-cak kat blog saya ni..hehe.. takpela... cuba nasib lagi untuk dapatkan cpuv yang baru... thanks nuffnang...thanks lactacyd..

Comments

Nurzakiah Hanum said…
alhamdullilah
Jueliza Jamani said…
takper kumpul lagiiii..
Hafiz Hafizol said…
saya pun dah lama cpuv tu credit ke akaun. dapat la beli air buah satu haha =D
Nurul Faiz said…
tahniah awak..... :)