CPUV ke50, 51 dan 52 | Nike Running Tights

salam semua..

alhamdulillah, rezeki lagi dari Nuffnang... kali ni dari Nike Running Tights pulak...


so, total ada 9 yang tengah running sekarang.. bila nak up entry ni.. takde masa yang sesuai lagi sebabnya bila kat opis, sibuk dengan kerja.. bila kat rumah, anak-anak dok berebut nak main gamela, tengok video la..bila ada peluang plak, bateri dah kong.. erm, kala nak bagi alasan.. macam-macam boleh bagi..heheh..

aduh, tolong bagi masa ntuk update blog Jaa!!

Comments

Nurul Faiz said…
Tahniah awak.... triple cpuv tu. hihi :)
shukran TQ said…
Tahniah ....#visit and follow my blog on shukranzahari.blogspot.com . ....Happy blogging
trah zain said…
tahniaaaahhhh! ^___^