Sample Sustagen

March 13, 2015

Salam semua,

haritu saya ada request sample susu Sustagen.. kalau tak salah dalam bulan 2 kot.. so, sample tu dah sampai semalam.. sajer la nak try..


saya ambik untuk Irsyad... erm, tapi rasanya susu Sustagen ni mahal jugak kan? hehe.. takpela.. tak dapat nak beli dapat sample pun jadila...hehe..

ha, kalau ada yang nak request jugak boleh la klik sini..


You Might Also Like

6 comments

  1. sue dolu2 rajin dapat sample gii...

    ReplyDelete
  2. boleh try mintak nie..hehe..

    ReplyDelete
  3. Dah lama tak singgah sini.. rajin k.ja mintak sample.. hehe

    ReplyDelete
  4. sample ni menarik.
    kita bleh try...
    free kan :)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram