TV Screen LED Retak

August 03, 2015

Salam semua,

Semalam, si Hero sorang baling bekas air, terkena plak kat skrin tv.. adeh, tak sempat saya nak buat apa.. masa kejadian saya jer kat rumah.. hubby takde..dan benda tu pun terjadi depan saya..cuma saya lambat bertindak..huhu.. so, memang salah saya la...


nampak tak kesan retak tu? actually retak dalam jer.. 


ni pemandangan bila tutup astro..huhu...tv ni baru 2 tahun pakai...nangis kalau kena beli baru.. tapi rasanya memang kena beli baru pun... sebab bila saya google, hasil carian mengatakan kalau nak repair kos dia lebih kurang 70% harga TV... so better beli baru...huhu..

ni yang rasa nak pakai TV lama (yang jenis besar tu).. yang tu tahan sikit kan? hahaha.. actually TV lama saya ada lagi..tapi sejak pindah ke rumah baru, TV pun hubby tukar baru..so TV lama tu tersimpan jer la dalam stor sebabnya kami tak pasang aerial utk TV tu.. 

erm, tengokla nanti saya bawak gi kedai dulu.. tapi nampak gaya sementara ni kenala pasang TV lama tu..

p.s: siapa pernah kena pengalaman camni? apa yang korang buat?

You Might Also Like

9 comments

Instagram

Subscribe