1st time....

January 03, 2011

new year & new journey....

so, i'm starting with my new blog....

actually, x pnh jenguk mana2 blog pn sblm nih.... sb x minat... tp sorg newbies (wani) kt opis ni yg suka benar baca blog... so, aku pn dh ter'addict' jgk lps layan blog dia...haha... aku ni sbnrnya xler suka sgt menulis apatah lg bercerita ttg aku sgt.... tp ntahler... saja nk test... tgk ler apa yg aku nk tls dlm blog ni nti lps aku view n dptkan idea2 dr blog org lain..heheh

You Might Also Like

3 comments

  1. eh ade nama kite la..pemesla xlama lagi..hehe..
    kakja tulis la pape..tentang baby ke..nk gak tgk update dia..so nnt dia dh besar, kakja leh citer kt dia..brharga tau coretan tu.

    ReplyDelete
  2. Salam ukhwah Jaa..

    slamat berblog.. Tima kasih jenguk + follow blog Ros.. Ros pun br lagi dlm dunia blogger ni.. ^_^

    ReplyDelete
  3. hai jaa...selamat berkenalan...
    hehehehehe...........

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram