Happy Birthday My Dear....

October 18, 2011


salam semua....

hari ni adalah Hari Lahir My Hubby....
actually, saya ingat petang semalam.... tp malam semalam saya leh plak terlupa...
pagi nih ada kursus plak kt opis, saya sebagai urusetia...
masa dok tulis resit, baru teringat hari nih adalah 18 Oktober....
ayok... lupa plak nak wish kt my Hubby...
terus capai tipon n call dia...hehe...
dia tengah breakfast rupanya...
sambil tersengih2 saya wish....
"Happy Birthday Abang"....

erm, saya ingat nak pergi celebrate malam nih tapi my hubby ada kelas plak....
nk pegi esok, dia kena kerja plak....sibuk memanjang dia tue...
so, maybe hari khamis ni la kot kitaorang pegi celebrate...
alang2 hari khamis nih gaji..hehehe..leh ler makan besar cikit...hehehe

To my hubby,
semoga hubungan kita ini akan berkekalan hingga akhir hayat...
mama dan idlan sayang abah


You Might Also Like

3 comments

  1. Alamakk mahat dah makin tua ek.. hihii happy Birthday yer untuk Mahat.. :-)

    ReplyDelete
  2. hepi besday utk hubby sis..
    moga pjg umur..murah rezeki..=)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram