TIKET WAYANG DH SAMPAI....

December 06, 2011



alhamdulillah, akhirnya tiket wayang dari SmartHeart yang saya tunggu-tunggu dah sampai....erm, tapi naper 2 keping jer??? sebab saya menang 2 kali...patutnyer dapat 4 keping la kan..hehe..ngada-ngada plak..dahler reply lambat, nak plak tiket lebih...

erm, apa-apa pun, kena pikir camner nak guna tiket ni sebab kalau nak pergi tengok wayang, Idlan kena tinggal somewhere ler sebab kang dia mengamuk plak dalam panggung tue....cian anak mama...dalam otak ni dok pikir nak tinggalkan dia kat nursery kejap...tapi tak tau pulak pukul berapa wayang tue...maybe saya kena ambik cuti la kot...erm, ok jugak kan?

erm, kalau tak, terpaksa la saya bagi tiket tu kat kawan-kawan yang lain....nasib baik tiket tu valid sampai bulan Februari 2012... buat masa ni,boleh ler saya ushar-ushar dulu filem aper yang best....

ops, mulanyer saya ingatkan cuma boleh tengok filem "Puss in Boots" ajer sebab memang contest tu pun yang saya menang tapi bila saya tengok balik tiket tu, dia xde plak kata hanya untuk filem tu....erm, tapi saya memang nak tengok filem "Puss in Boots " tu pun....hehe



 

You Might Also Like

7 comments

  1. beshnye dpt itket free...hihi ^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah..lambat lagi tarikh akhirnya..sempat lagi tue..

    ReplyDelete
  3. nanti makngah nak g bagitahu dkt idlan yg mama n abah dia nk tinggal dia sbb nk g tgk wayang..! ;p

    ReplyDelete
  4. dah lama tak tengok wayang...huhuh..

    ReplyDelete
  5. congrats Jaa.. owh, Idlan xnk ke tgk movie skali? hehe..dlu sy penah bwk Hannah tgk movie, crite Harry Potter yg last tue..Hannah snyap aje tgk, hehe..no prob aje..hehe..

    ReplyDelete
  6. nisa: yeker? takut plak nk bawak dia....huu..takut buat perangai kt dalam tu...

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram