tak sabarnya nak balik kampung.....

August 15, 2012


salam semua..

tinggal sehari jer lagi saya akan bekerja... tu pun pagi esok saya kena pergi checkup baby utk minggu ke36...harap-harap checkup esok semuanya ok la...risau hb turun balik jer..sebab saya lupa nak makan habbatus sauda sebelum ni..malam karang kena la makan kan...dan balik ke opis dalam pukul 11 lebih kot, so konfirm-konfirmla mood nak bekerja dah ke laut kan....mesti ramai yang dah mula balik kampung... saya pulak, insya allah pagi jumaat nanti baru bertolak ke Parit Buntar...tak sabarnya nak balik beraya kat kampung...

erm, dalam tak sabar nak balik beraya tu, baju raya pun saya takde lagi..huhu...tak sempat nak pegi beli..hubby sibuk jer... aritu sempat tengok kat PKNS Bangi tapi takde yang berkenan.. so, nampak gaya, balik beli kat kampung jer la kot....tapi biras saya cakap mungkin DIA tak bagi lagi saya beli sebab nak saya bersalin awal kot...oh, tidak...kalau ya, tak dapat la saya nak beraya tahun ni....tapi tu la..saya pun dah 36 minggu..masa Idlan dulu, 9 bulan 10 hari.. maksudnya dalam 37 minggu lebih la kan.. hopefully kali ni baby kuar lewat sikit, mungkin 38 minggu ker...huhu..sempat la saya nak balik ke sini... kang ada yang terbersalin atas highway kang...huhu..risau saya....

erm, pada rakan-rakan lain, saya ucapkan selamat hari raya yer..semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju dan berhati-hati ye memandu tu... time-time raya ni macam-macam leh terjadi....


 

You Might Also Like

9 comments

  1. eh..kmpung kte same la..hihi...slmt pulang beraya...slmt ari raya..ati2 d jln raya..hehe :)

    ReplyDelete
  2. sy ni lg xsabaar... xsabar nak mkn lemang.. hihi

    *semoga selamat sampai ke destinasi :-)

    ReplyDelete
  3. memang dah tak lama duenya....moga sempat berhari raya....

    selamat hari raya.....

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya. Berhati² dijalan raya.

    ReplyDelete
  5. hehe takpe kak..baby nak makan ketupat,rendang lemang dulu tu baru keluar..heehhee

    ReplyDelete
  6. heheeh..mmg tak sabar nak balik kg...mg selamat sampai yer...
    salam lebaran..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  7. moga2 selamat pulang ke kampung...
    baby nak bg mama dia can makan raya dl..hi3..

    seronok dgr citer org preggy nihh

    makneng follow sini
    jemput follow makneng

    ReplyDelete
  8. balik prit buntaq yer, semoga selamat sampai, perut besar nk jaln jauh mesti penatkan...
    ina ada jemput ke kenduri tu, insyallah kalau tk dak aral leh kita jumpa...

    ReplyDelete
  9. insyaAllah... selamat semuanya. selamat hari raya ye jaa...

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram