akhirnya Photobook saya siap...

April 25, 2013


salam semua...

haritu saya ada bagitau yang saya beli voucher dari Pixajoy RM10.00 kan?... so, lama jugak saya kumpul gambar dan edit sebab tak rajin ambil gambar sebenarnya...

dan kalau ikutkan saya masih nak tambah gambar lain lagi tapi saya takut kalau ditangguh-tangguh kang saya lupa lak.. walaupun voucher tu valid untuk tempoh 4 bulan dari tarikh pembelian.. kalau ikutkan ni dah 2 bulan kot...so, disebabkan saya takut saya terlupa.. saya cepat-cepat siapkan dan hantar...

dan semalam saya  terima parcel selepas seminggu saya hantar album.. masa terima parcel tu pun saya boleh terlupa barang apa yang saya order..haha....teruk kan saya.. pelupa yang amat...yang saya ingat saya memang tertunggu-tunggu satu parcel untuk tempoh 7 hari tapi tak ingat plak apa dia...

bila tengok nama penghantar baru la saya ingat.. dari Pixajoy...hehe... barang yang saya tunggu dah sampai.. tak sabar nak tengok hasilnya...

 ini sebelum dibuka...

 ini selepas dibuka.. hehe..seronoknya saya...

dan ini adalah hasil yang saya buat selama ini...
ha, sama tak? hehe... okla tu buat kenang-kenangan daripada takde kan???

lepas ni kalau ada offer lagi saya nak buat lagi..hahaha...
thanks Pixajoy...

ops, sesiapa yang berminat untuk purchase dengan harga serendah RM10.00... korang boleh klik SINI...
tawaran ini sehingga 30/4/13 sahaja ok... cepat-cepat!!!

You Might Also Like

6 comments

  1. cantiknye...sy tak reti bab bab nak edit

    ReplyDelete
  2. cantik.. jimat letak gambar anak² jer ker??

    ReplyDelete
  3. cantik sgt..pndai ang bt ek..ok la 2 ada kenangan utk tgk balik nnt kn..good job!

    ReplyDelete
  4. aida nak buat, tapi bab nak pilih gambo anak-anak tu yg lemah. terlalu byk and tak terpilih!!!

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram