Cash Out 8share First Time

March 20, 2014

salam semua...

setelah bertahun saya share iklan-iklan dari 8share (dulu Says), akhirnya saya berjaya juga untuk cash out buat pertama kalinya... sebenarnya, sejak aktif bershaklee ni, saya dah tak buat dah sharing-sharing ni... yela, tak gerak pun.. tu yang saya terus 'terlupa' pasal 8share ni...

tapi sejak bertemu dengan adik ipar saya masa di kampung dulu, dia bagitau yang dia dah dapat income hampir RM300 lebih (masa tu la) melalui 8share... so, saya pun apa lagi.. terusla mula aktif balik bersharing... tapi takdela aktif sangat.. time ingat buat, time lupa tak buat..haha...


setelah sekian lama tak buka sampaikan nama 8share ni pun saya lupa.. semalam baru teringat nak tengok iklan dan earning saya dah berapa... rasanya haritu tengok macam kena ada RM100 dulu baru leh cash out.. so, sebab tu kot saya terlupa terus kat 8share ni...tapi bila tengok icon untuk cash out dah bernyala.. saya apa lagi terus la tekan cash out tu kan... tapi masalah lain plak timbul.. nama pemegang akaun saya tak update plak.. bila dah update ada error plak..ish, ish, ish.. dugaan..

terus hantar emel kat helpdesk 8share...malam semalam baru sempat tengok balik emel dari 8share dan check balik akaun. Alhamdulillah, dah boleh cash out... so, sekarang tunggu diaorang sahkan dulu la permohonan saya ni.. harap-harap tak makan masa yang lama...
cash out 8share

korang plak camner?

ada yang nak join 8share ni? kalau nak, klik link ni k..
8share


p.s: ntah bila la saya nak start kumpul balik..hehehe..

You Might Also Like

6 comments

  1. alamak!! sy pun dah lama x tgk kikikiki.. dh jrg share.. x pernah cash out pun

    ReplyDelete
  2. Tetiba dapat duit macam tu best jugak kan. Kena kumpul balik lepas ni...

    ReplyDelete
  3. earning 8share jaa secoet jaa.. coz dah setahun lebih tak share tentang dia.. huhu...

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram