Patah tumbuh hilang berganti...CPUV ke11

July 02, 2014

salam semua...

petang ni, saya dok tengok resepi jer.. maklumla.. otak tengah blur nak masak apa.. so, buka FB Buku Resepi dan tengokla segala benda resepi yang rasa-rasa senang, bahan ada untuk dimasak.. tup-tup dapatla 5 resepi yang rasa-rasa boleh buat.. hujung minggu ni kena cari lagi untuk next week pulak..hahaha..

so, dah bosan tengok resepi, saya sambung tengok blog kejap.. dah takde idea nak mengarang, kita blogwalking la kat blog kawan-kawan... nampak si MamaJue update cpuv terbaru dia.. terusla saya pun buka Nuffnang..hehe.. nak tengokla..sebabnya 1 cpuv dah credited..dari UMobile..huhu.. 

tapi alhamdulillah, dapat lagi 1 CPUV terbaru dari S&P Food Coconut Milk Powder..


ha, korang pernah cuba? tryla.. macam saya yang tak berapa rajin nak perah nyok tu, memang benda-benda macam ni la yang saya cuba..hehe.. senang...


ha... pasni kena beli santan ni la yer...tak cuba tak tahu...hehehe

thanks Nuffnang, thanks S&P Industries...

You Might Also Like

5 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram