CPUV KE 53, 54 dan 55 | Maggi Kari

February 11, 2015

salam semua,

semalam saya ushar nuffnang ada cpuv baru lagi.. kali ni dari Maggi Kari..


erm, saya memang dok makan maggi kari ni sekarang... sedap.. tapi saya buat maggi goreng la.. aritu masak maggi ni masa family datang.. erm, ada yang kempunan..hehe.. ops, bukan saja-saja nak jamu maggi yer masa tu.. 

sebenarnya masa tu dah malam, saya masak nasi tapi dah habis.. so, saya masak la maggi goreng untuk yang tak dapat makan nasi masa tu.. tak sangka plak bila saya masak maggi kari versi goreng ni.. yang dah makan nasi pun nak makan jugak maggi ni disebabkan baunya yang sangat menusuk..hahaha.. 

ada jugak biras saya yang malu-malu kucing nak makan... so, dia tak makan la.. tak sangka plak esok bila saya jumpa adik ipar saya, dia cakap biras saya tu jadi kempunan sebab tak makan maggi kari tu..hahaha..sebab bau dia memang sedap... fuh,fuh.. bangga kejap saya..yela.. bagi orang yang tak pandai masak macam saya ni.. kembangla kejap kan..heheh..

ha, kalau korang nak try.. tryla.. mesti terangkat...

thanks nuffnang dan maggi bagi cpuv kat saya.. love uollss..

You Might Also Like

6 comments

  1. best best!! Ayu pun dapat jugaks.. :-)

    ReplyDelete
  2. Bila Jaa update CPUV nieh,baru le akk pi check acc nuffnang.wahhh..ada juga la...alhamdulillah.hehe

    ReplyDelete
  3. maggi kari memang sedap!
    rasa-rasa malas nak masak, aida masak maggi kari.
    anak-anak mlompat-lompat kegembiraan.
    but, now terhad 1 kali 1 bulan aje :)
    tu yg diorang happy.... mcm mengidam gitu la la gamaknya...

    ReplyDelete
  4. tahniah awak. CF pon dapat. hihihi.
    megi kari memang sedap. nyum nyum. tapi tak elok makan selalu, sekali sekala tu layan jugak :)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram