CPUV ke28-33

October 14, 2014

salam semua,

hari ni saya kembali ke pejabat.. tengok atas meja dah ada kerja yang saya nak kena buat.. tapi feel tu belum sampai lagi... so, saya up satu entry la kejap.. sebenarnya saya nak up semalam... tapi biasala.. bila kat rumah, tenet slow.. so, nak buka nuffnang pun berjanggut..hahaha...malam tadi baru la dapat tengok nuffnang.. erm, miracle tu terjadi jugak pada saya..alhamdulillah..

miracle apa? yela.. orang lain semua update nuffnang bagi sampai berbelas-belas cpuv.. tapi saya takde pun..hahaha... (entry pun malas nak karang ada hati nak cpuv banyak kan?) ..huhu..erm, actually cpuv saya kali ni takdela banyak pun.. tengok jer la tajuk tu.. 2 cpuv jer kan? tapi walaupun 2, saya dapat 6 sebenarnya.. ha, camna tu? meh tengok ni...


ha, nampak tak? 3 dari Sime Darby LPGA 2014 dan 3 lagi dari Zurich Insurance Contest... erm, ni kali kedua saya dapat iklan dari Sime Darby... fisrt time haritu bulan lepas.. tu pun 1 iklan jer.. tapi kali ni dia bagi saya 3 iklan sekali.. seronoknya...

so, total cpuv sekarang adalah 10 yang sedang running... moga saya makin rajin update dan makin banyak gunakan peluang yang diberikan dan tidak mensia-siakannya... the problem now is idea.. hahaha.. no idea no entry..

p.s: korang yang update hari-hari tu meh tiup sikit idea korang kat saya...

You Might Also Like

2 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram