cerita untuk hari in...

January 21, 2011

arini aku bangun awal..4.30 pagi... sumanya gara2 anak aku, si idlan... dia dh puas tdoq dari kul 9 mlm... last2 kul 4.30 pagi tadi dia dh bangun... dok sembang sorang2... pastu dok jerit2...aku nk tdoq pn x sampai ati tengok dia sembang sorang2.... abah dia tengah syok tdoq...


aku nk tdoq balik pun takut x bangun plak nanti...alang2 dah bangun nih, bersiap ler awal ckit... kul 6 aku dh siap suma dh...cuma tunggu suami aku jer lagi... sempat ler mengisi perut yang mula nyanyi lagu keroncong...(kuat makan betul la sekarang... kul 5 dah lapar tahap gaban)...sejak ada anak nih, tdoq pn x cukup...tapi nasib baik masa kt opis aku x ngantuk...mungkin sb keja banyak sgt kot...

sampai opis terus bt keja pa2 yg tertangguh... isnin ni ada audit...so, bz ckit ler... tup2, bos cari suruh sediakan belanjawan plak... kelam-kabut jugak ler.... aku bab nombor2 nih.. x boleh blah ler.... sakit mata aku nih tengok nombor banyak2... nasib baik dh siap...

so memandangkan ari nih ari jumaat... masa rehat pn panjang..aku ambk kesempatan nih baca manga One Piece sambil2 blogwalking... so, sampai cni jela kot utk hari ni...

ngantuk la plak....

You Might Also Like

0 comments

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram