gaya tidur...

ari jumaat ari 2 (6/5/11) idlan genap 9 bulan...
aku nk post entri masa 2 tp kabel xde plak.. xleh nk upload picca...
ni saja2 jer kenang-kenangan untuk aku n untuk idlan masa dia besar nanti...

aku suka tengok idlan tidor... macam2 gaya dia buat...
sejak dia pandai pusing2 badan dia...
tidur pun macam2 aksi...
hehe...

ni gaya lepas dia merangkak cari aku x jumpa..hehehe..
terus tertidor atas bantal bucuk aku..heheh..
idlan: "x jumpa mama bantal pun jadi ler..."

ni plak gaya spontan dari dia...

ha, yg ni plak bila dia terus x larat nk cari mama...
selalunya aku ada sebelah menyusukan dia...bila aku xde...cmni ler jadinyer...


kadang2 bila tengok dia tidor macam2 gaya ni, sayu jer ati aku...
penat sangat kot idlan ni sampai tidor macam nih...
hehehe...


Comments

pyejal said…
time tido sopan je. dah bangun, selimut ke mana, bantal ke mana..haha
kemey said…
same bln aprik kire ok la tuh hehehe..follow u^^

<>

=)