malam tanpa mr hubby....

May 27, 2011

huhu... ni 1st time nk kena berjauhan dengan hubby sejak kami dok serumah... esok, tinggalla aku n idlan sajer di umah...mr hubby ada function kt negori...2 hari plak 2...oh, tidak... aku x biasa sebenarnya.... bukan per, aku baru jer pindah kt kawasan bangi ni... sebelum ni aku tinggal kt serdang... kl kt serdang, aku dh biasa...kl kena tinggal sorang2 pun (w'pun ada idlan..huhu)... aku kuat lagi... ni, dh ler nk ke kedai jauh (aku x berani bawak keta, huhu)... umah plak umah flat.... aku rasa macam ni...

pic kredit from here

erm, bila jadi macam ni baru ler aku dapat rasa perasaan mak aku selepas abah meninggal...patutler mak x berani nk dok sorang2...erm, ni yg buat aku rindu kt mak ni...ikut ati nk tumpang umah kawan aku.. tp xpela..sampai bila aku nk menumpang kan?

erm, isteri2 di luar sana... memang biasa ker perkara camni? korang x takut ker tinggal sorang2 kt umah malam2? x cuak ker? huhu....



You Might Also Like

2 comments

  1. anak sebagai penghibur di kala sepi.

    ReplyDelete
  2. walaupun br jer baca post nih (br usha blog awk), sy nk komen skit tao. hehe.. Sy pn seorg isteri gak and dah ada sowang anak pun.. Memang xbest bila suami kene g outstation, but suami sy memang dok negeri len memandangkn sy masih blaja agy and dia kerja kat tempat len.. ujung minggu je dpt jumpa and kadang2, sbb sy ikot aktiviti kat kampus, sebulan skali je dpt balik.. sedih ooo.. sy dpt rasa perasaan awk.. :)

    ReplyDelete

jangan lupa tinggalkan jejak korang di sini yer...

Instagram