tasik titiwangsa

ari sabtu ari 2, aku kena ot sebab nk kemas pusat sumber. kejap jer aku buat sb mr hubby ade kelas katanya.tengah hari aku dh balik. lagipun idlan dok merengek nk tidor. sampai umah, mr hubby dpt mesej dr kawan dia kata class cancel. so, dia ajak kami pegi kenduri umah kawan dia kt sentul. masa 2 dh kul 3, dh ler xtau jalan...pakat main redah jer. nasib baik sampai jugak...

abis kenduri 2, mr hubby tanya
"nk p mana plak lepas nih?"
dlm ati rasa nk balik jer tp xpela..mr hubby mmg kuat berjalan..so ckp ler kt dia
"dh alang2 masuk KL nih, per kata jalan2 kt KL...senang, nanti xdela x tau jalan..."
so, pusing punya pusing jumpa ler tasik titiwangsa...per lagi..drop by ler...


dh lama x pegi situ...actually, ini adalah kali ke-3 aku sampai kt situ..
but first time dgn mr hubby n idlan...n aca (my adik ipar)


seronok la jugak dapat jalan2 kt situ.. jangan x caya, kami pusing tasik 2 tau...heheh...
lenguh jugak ler...


jalan2 ni tekak pun asyik haus jer...idlan pun sibuk nk minum air....
air masak yg aku bagi dia x nk..
100 plus 2 jugak yg dia nak...siap nk minum air yg ada kt tepi botol...heheh
tp yg aku x boleh tahan, dia tarik straw dari tin air soya aku n masukkan ke mulut dia..
hehe..pandai plak dia..aku punya seronok tengok sampai lupa nk ambik pic...

erm, ituler xtiviti kami masa cuti...
pantang ada masa..jalan sajer...



Comments

WanIE said…
xpanas ke time ni kakja?ke ptg
Jaa said…
xla... dh mendung masa 2... dh kul 4-5 rasanya...
Cik Rose Cute said…
Thanks Follow blog contest@ga kita..
Follow Blog Personal

http://hairuliza-anakku.blogsport.com/